U maakt gebruik van een verouderde browser waardoor u onze website niet optimaal kunt ervaren. Klik hier om Firefox of Chrome te downloaden.

Vacature Financieel medewerker (24 -28 uur per week)

Ben jij assertief én nauwkeurig? Weet jij de rust te bewaren op hectische momenten? Houd jij het overzicht en weet jij dit allemaal te coördineren om het administratieve proces zo goed en efficiënt mogelijk uit te voeren? Dan zoeken wij jou!

Als Financieel Medewerker bij Araco International ben je verantwoordelijk voor diverse financiële administratieve taken binnen onze organisatie. Je werkt nauw samen met de Assistent controller en draagt bij aan het beheer van debiteuren en crediteuren. Je zorgt voor een nauwkeurige verwerking en beheer van financiële gegevens zoals facturen, betalingen en bankafschriften. Daarbij ben je een harde werker, een zelfstarter en haal je informatie actief op. Om succesvol te zijn in deze functie is het belangrijk dat je nauwkeurig werkt maar ook een positief kritische houding hebt ten aanzien van onze werkprocessen.

Over Araco International

Araco International is een snelgroeiende organisatie met een breed assortiment aan promotie artikelen. Met 40 jaar ervaring is ons bedrijf uitgegroeid tot een specialist in de textielmarkt. Inmiddels bestaat ons het team uit ruim 40 talenten die allemaal meewerken om de klus te klaren. Verkooptoppers, creatieve vormgevers, techneuten, allemaal gedreven mensen met een passie voor onze producten; van mutsen in alle maten en kleuren tot een gepersonaliseerde sportoutfit.

Je vindt ons in Enschede, dé textielstad van Nederland. Om snel en grondig in te spelen op de wensen van onze klanten hebben wij een unieke productielocatie in Enschede en een borduurinrichting in Roemenië. Door de korte lijnen zijn wij in staat om flexibel en snel custom- made oplossingen te realiseren en levertijden te reduceren. Dit alles met een persoonlijke en service gerichte aanpak.

Over Araco International

De functie

Een overzicht van je taken zijn o.a.:

  •  Verwerken van inkomende facturen en betalingen van debiteuren.
  • Versturen van betalingsherinneringen en verwerken van reacties.
  • Opstellen van verkoop-creditnota’s in samenwerking met de kwaliteit/reclamatie afdeling.
  • Opstellen van betaaladvieslijsten.
  • Beheren van bankboeken.

Wat jij brengt

  • MBO 4 of HBO financiële administratie of een vergelijkbaar vakgebied.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pre.
  • Goede kennis van Excel, of de wil om te leren;
  • Ervaring met een ERP-systeem (Navision/Business Central en/of Twinfield is een pre)
  • Je hebt gerichte boekhoudkundige kennis opgedaan;
  • Je hebt oog voor detail en je werkt zelfstandig;
  • Je kunt snel schakelen, en bent in staat overzicht te houden;
  • Je bent hands-on, flexibel, betrokken en enthousiast;
Wat jij brengt
Wat wij bieden

Wat wij bieden

  • Bij ons krijg je veel vrijheid in een uitdagende functie;
  • Een marktconform salaris;
  • Een pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
  • 31 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
  • 13e maand;
  • Gratis lunch en vers fruit
  • Ruimte voor creatieve initiatieven en ideeën;
  • Een internationale werkomgeving, waar humor centraal staat.
  • Spontane lunches en borrels. En niet te vergeten onze Araco feesten die elke keer genoeg leuke anekdotes en gesprekstof opleveren voor de maanden ertussen!

Ben je enthousiast?

Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie op  janne@araco.nl .

Alles gemakkelijk online bestellen Meer dan 2.000 artikelen in onze shop Bekijk eenvoudig online uw order status