U maakt gebruik van een verouderde browser waardoor u onze website niet optimaal kunt ervaren. Klik hier om Firefox of Chrome te downloaden.

Retouren

Retouren

Uw klacht melden

Heeft u een klacht? Op deze manier meldt u deze bij ons: 

 
1. Ga naar onze webshop en log in op uw account. 
2. Binnen de mijn-omgeving van onze webshop treft u aan de linkerzijde in het menu het kopje retouren. 
3. Vul de gevraagde informatie in en verstuur uw verzoek. 
 
Wij streven ernaar binnen 3 werkdagen te reageren op uw retourverzoek. Stuur alvast een of meer duidelijke foto’s van de klacht mee met de aanvraag. Zo kunnen we uw verzoek sneller afhandelen.
Afhalen van een retour

Meld uw retour aan via onze webshop door in te loggen op uw account. Wij nemen contact met u op over de afhandeling. Mochten we de producten moeten afhalen dan wordt er een afhaalopdracht ingezet door ons. Uw producten worden gratis afgehaald op het door u gekozen adres. 

 
Zet de producten in originele, dichte verpakking klaar voor de vervoerder. Vergeet het SRO nummer niet duidelijk op de doos te vermelden. Hierdoor kunnen wij uw klacht sneller afhandelen.
Retour niet opgehaald

Zijn we met u overeengekomen dat we uw goederen bij u of uw klant zouden afhalen en is dit niet gebeurd? Mail dan naar aftersales@araco.nl of bel met uw accountmanager.

Herroepingsrecht

Zie algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.

Garantie

Op al onze producten zit wettelijke garantie. Dit betekent dat u ervan uit mag gaan dat u een product ontvangt dat in alle redelijkheid voldoet aan wat u ervan mag verwachten. Meer over de wettelijke garantie leest u hier. Zie ook algemene verkoopvoorwaarden. 

Alles gemakkelijk online bestellen Meer dan 2.000 artikelen in onze shop Bekijk eenvoudig online uw order status